Dersin Adı | Tez Önerisi |
Kodu | Yarıyıl | Teori (saat/hafta) | Uygulama/Lab (saat/hafta) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
BA 698 | Bahar | 0 | 0 | 0 | 30 |
Ön-Koşul(lar) | Yok | |||||
Dersin Dili | İngilizce | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin Düzeyi | - | |||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Ders, öğrencilerin bir tez önerisi geliştirme ve sunma kapasitelerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Öğrenciler bir tez önerisi geliştirmek için danışmanlarıyla birlikte çalışırlar ve alana nasıl bir katkıda bulunduklarını açıklarlar. |
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | |
| Temel Ders | X |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Giriş | Literatür İncelemesi |
2 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
3 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
4 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
5 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
6 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
7 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
8 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
9 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
10 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
11 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
12 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
13 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
14 | Doktora tez önerisinin tartışılması ve geliştirilmesi | Literatür İncelemesi |
15 | Doktora Tezi Öneri Formu doldurulması | Literatür İncelemesi |
16 | Form izleme komitesinin değerlendirmesi |
Ders Kitabı | |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım | ||
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||
Portfolyo | ||
Ödev | ||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | 1 | 100 |
Proje | ||
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | ||
Final Sınavı | ||
Toplam |
Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 1 | 100 |
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) | 16 | 0 | |
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) | 16 | ||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 0 | ||
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||
Portfolyo | |||
Ödev | |||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | 1 | 900 | |
Proje | |||
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | |||
Final Sınavı | |||
Toplam | 900 |
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | * Katkı Düzeyi | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | İşletme Yönetiminin seçilen alt alanındaki teorik bilgi birikimini edinerek uzmanlaşır. | X | ||||
2 | Araştırma metodolojileri ve tasarımları konusunda derinlemesine bilgi edinir. | X | ||||
3 | Veri toplama ve analiz teknikleri konusunda ileri düzeyde bilgi edinir. | X | ||||
4 | Teorik katkısı olan özgün bilimsel araştırmaları tasarlayıp, yürütür. | X | ||||
5 | Bilimsel bilgiyi akademik ağlara yayabilir. | X | ||||
6 | Araştırma sonuçlarını farklı dinleyici gruplarıyla anlaşılır ve etkili bir biçimde paylaşır. | X | ||||
7 | Araştırma ve eğitimin yüksek etik standartları konusunda duyarlıdır. | X | ||||
8 | İşletme yönetiminin seçilen uzmanlık alanındaki mevcut literatüre ve uygulamaya dönük eleştirel bir tavır sergiler. | X |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest